Think i'll by me a football team

Första Oktober. Den här månaden kommer bli bra.
Födelsedagar, bilresa, födelsedag, landet, höst.
Min allra favoritårstid är kommen.
Och här är fyra skivor som jag önskar att jag hade (hint):


Saucerful of secrets -Pink Floyd


Houses of the holy -Led Zeppelin


One foot in the grave -Beck


Wish you were hear -Pink Floyd

I höst ska jag ha på mig min orangakappa vareviga dag och inte frysa ett dugg. Jag ska skriva skoluppgifter på skrivmaskin, lyssna på musik från vinyl, fika efter skolan, dricka kaffe till frukost, använda mina kängor tills de är ännu mer trasiga och jag måste gå på en bio med glödlampor i taket.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, vad fint allt låter. hösten är min absoluta fvaoritmånad också men min romantiserade bild av hösten föll lite i kras för några dagar sedan. men nu håller jag på att bygga upp den och jag måste säga att det går fint, tack vare ditt inlägg och en dag hemma från skolan med sol, gula höstlöv och varm choklad med mamma på ett mysigt café.

2010-10-11 @ 15:01:18
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0