bang a gong

Idag är det morsdag
Jag vill åka turne buss me t-rex
Igår var en lam lördag
mina lördagar är alltid lama

today i want to look more lika thise!
Det är ljummet ute, tänkte köpa strumpor, för jag har ointressant liv
träffa mor, öööhh
jag lyssnar på rolling stones idag igen
i torsdags började jag med att säga ja till allt som folk frågar om
jag trode att mitt liv skulle bli roligt då hahaha
jag har bara förlorat hundra tjugo spänn äsch då.
nu ska jag dra ut på stan och leka tuff äsch då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fastna för din blogg nu. Riktigt fin, du verkar vara fin du också.



Kram!

2010-05-30 @ 20:23:55
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0