I'm gonna give you my love.



För två timmar sedan liftade jag hem i en folka buss.
Det var var inte läskigt för att mannen i bilen hade skägg.
Han var trevlig och vi pratade om Led Zeppelin och tågluffning.
Sedan hoppade jag av och han åkte vidare bort till ovetande mål.
Någon dag ska det vara jag.

Och så läste jag vid en fontän i solnedgången.
wiih, bästa tiden på året är när man inte fått sommarlov än men betygen är satta så man kan skippa skolan.
Som det är nu ja.

(Var tvungen för att liksom Jimmy Page har skägg här)
Imorgon tänker jag:
1. Titta på film med okänd grabb
2. Cykla till gräs och läsa ut Livet, universum och allting.
(Måste vara tidens hitills bästa bok, om inte resturangen i slutet av universum?)
3. Hitta: Halsband x2, kameraladdare, armband och kakorna som försvann(?).
Okej hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0