Dancing in the sand

Mulen och kall första Juli i Stockholm.
Bra dag att tänka på hur jag skulle vilja ha det just nu.


Se ut precis som Penny Lane gjorde här.

Fast med de här glasögonen.

Lyssna på Tiny Dancer av Elton John och Gimme Shelter av stones...

...i en sån här bil på hög volym
Fönstrerna ska vara öppna och vinden ska blåsa och jag ska bara vara lite kall

Solen ska skina och vi ska åka på en motorväg som såsmåning om tar oss till Irland
 

Page kan vara mitt sällskap och min körare

Öööh, varför gjorde jag det här?
Nu blev jag ju bara ännu mer olycklig över hur det är just nu.
Men okej, det är sommar, Irland finns kvar, musik finns kvar, kläder finns kvar och nu ska jag färga tillbaka mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0